сряда, 1 април 2009 г.

За да не ти се къса сърцето



Един рекламен спот, колкото прост в идеята си, толкова и красноречив. Less is more, както казват по на запад. В 30 секунди клипът събира изчистена, непретенциозна, недраматична визия (каквато според мен подхожда на един мидикамент с превантивна функция) и звуците на града гарнирани с боклуците, които ядем и въздухът, който дишаме всеки ден. Посланието е доста първосигнално и по-важното, много хора могат да "видят" своето сърце в показаният типичен градски ден. Браво бе, рекламисти неизвестни!

П.П. Сигурно сте известни, ама не ми се рови :)

4 коментара:

Апостол Апостолов каза...

Да, това съвсем определено е една много добра реклама на един много добър препарат.
Само дето тази така привлекателна формула не е приложима за всички стоки и услуги. Някои от тях се рекламират толкова несръчно, че ме карат да се смея с глас.

Владо каза...

Рекламата наистина е много приятна, и освен това си я спомням много добре. Интересното е, че аспиринът може да се "продава" през най-различни болки - една група от които онези, свързани със сърцето. Защо ли са избрали точно сърцето? И то при положение, че няма друг ацитезал, който смело да се показва по телевизията.

Василена каза...

Владо, Аспирин Протект е насочен конкретно към хората с или предразположени към сърдечни заболявания - той има по-различна формула от обикновения Аспирин на Байер.

Владо каза...

хвала на такъв маркетинг! :)