В петъчен маниер, леко лежерно, днес ви представям два образеца на директния маркетинг, който задръства истинската ви пощенска кутия. Някои биха го нарекли спам, но аз винаги обръщам подобаващо внимание на хартийките, които намирам в пощата си.
Започваме с по-лекомисленото и не чак толкова лошо, предвид услугата, листче на башмайстора Йордан Попов.
Освен, че може буквално всичко, г-н Попов е заложил на невероятен слоган в стил ранна демокрация, леко напомнящ на "Елате вие, за да не дойдем ние!". Предвид башмайсторската природа на листовката, не бих се учудил да си намери някой и друг нов клиент. Виж, ако случайно си търсите счетоводител, в пощенската си кутия се молете да откриете:
Изглежда шаблоните в "рекламната агенция" на Данчо и Деси не са много. Двамата все пак са успяли да заложат различни, основно като височина, черни акценти в своите рекламни композиции. За мен лично е напонятно, кой уважаващ себе си и работата си бизнесмен би доверил счетоводството си на счетоводител, за който е научил от пощенската си кутия. При все това г-жа Иванова е добавила по-добрия си мейл адрес. С него може би тя засвиделства топлината и нежността, с която е готова да обгърне своите клиенти.
Според мен г-жа Иванова си дава парите на вятъра. Дано й взимат евтино поне.
3 коментара:
Бързам да те разочаровам - никаква рекламна агенция не стои зад такъв род флаерчета, та дори и в кавички да е :) Обикновено текстът е дело на самите рекламиращи се, малко пооправен в книжарницата или копицентъра, където са отишли да го отпечатат и размножат. Това ти е инфо от първа ръка - държа книжарница и имам 4-5 малки фирми в съседство, които го правят. А един дори си купи принтер за целта, за да спести пари от моите услуги (но си го купи маст.струен, ха-ха :))) ) Доста хора дори държат оформлението да е подобно на други листчета, които са видели и няма сила, която да ги разубеди. А цветът се избира според каквото има в момента от шарените листчета на стелажа.
Най-трогателно ми беше, когато се появи клиент да поръча 3 визитки. Еднакъв дизайн, едно и също име на фирмата и телефони. Едната беше за мъж, поддръжка климатици, телефони и прочие техника. Другата - същия мъж (и всичко останало същото), но правещ ремонти, замазки и т.н. - баш башмайстор. И третата - жена му, счетоводни услуги. Дори мобилния тел. беше един и същ :) Универсалното семейство-фирма!
Този тип спам е доста ефективен, ако е добре оформен и насочен. Аз самата успешно рекламирах книжарницата си така в квартала - имах обратна връзка и по груби преценки ефективността беше към 70%. Това е ужасно много!
Рекламна агенция беше в кавичким тъй че не си ме разочаровала... напълно :) Тия двамцата изглежда са били един след друг на опашката.
Браво за успеваемостта на твоята спам акция. Как точно ги изчисли процентите обаче? Между другото не се учудвам, че си имала успех. Все пак нова книжарница в квартала е добра новина :)))
Хаха! Страхотни са! Аз за съжаления просто вадя от кутията, с бърз поглед по диагонал преценявам дали са сметки или не и - в коша!
Публикуване на коментар