четвъртък, 23 април 2009 г.

Random Trio

Затегнете коланите, пригответе торбичките за повръщане и напръскайте ушите си със светена вода. Nescafe 3 в 1 продължава да насилва младежта с кофеиновата си смес. Този път им се е получило по-добре, от колкото когато ползваха  Не(скаф)вена. Не, парчето не е по-добро, нито пък клипът, ама кастът е с явен коз, който се харесва на децата... за 24 часа 4,100+  гледания, 170+ коментара, в любими 220+ пъти и почти единодушно одобрение при гласуването с палец.


Неочаквана хип-хоп комбинация я нарича Hescafe 3 в 1. Фрапираща дори. Лиланка е отчайваща певица, за което и глухи могат да свидетелстват. Биг Шът проговаря английски и едва ли някой може да го разбере какво казва, когато не повтаря името си. Тез двамцата пипат Snoop сякаш, за да докажат, че е истински и че са седяли до него. Самото хоуми използва магически думи, като Bulgaria + имената на LilAna и BiggieSh*t.

Че за Nescafe 3 в 1 и особено за Лилана и Шамара това е връх в "кариерата", това е ясно. Как обаче Снуупи се е навил... толкова ли го е закъсал за пари или го е направил с благотворителна цел (да внесе малко радост в сърцата на двама бездарни изпълнители)? Или пък е сигурен, че тази хип-хоп тупалка няма да излезе от 110-те хиляди квадратни километра, за които е предназначена. Според мен, реномето му е малко застрашено, но не толкова, тъй като всички ще се смеят повече на двамата, които го барат с грейнали очички. Така де, да се радват децата... а Nestle май най-много трябва да се радват, защото този път им се е получило.

9 коментара:

nname.org каза...

криза е, тариктите прибират парите на балъците :) първите 2 изречения рулират :)

nname.org каза...

btw си мисля, че The Voice и MAD имат музикални редактори и тая помия ще я въртят 1 седмица и ще я забравят

Александър Крумов каза...

Ще видим колко ще я въртят. Не се съмнявай в силата на простотията и лошия вкус.

Btw официалното видео у vbox от 4200 гледания по време на писане на поста в момента е
гледания: 91,123 коментари: 3509 в любими: 4185
гласували: 5652

Одобрително 5031 Негативно 621

Владо каза...

Леле, копеле, кажи кво стана?! аАз преди 2-3 дни писах във фейсбук, че съм от яките фенки, фенки на снууп ди-оу-дабъл-джи, а той ми разправя, че Шамара му бил племенник. Колега, помниш ли когато Биг Ша беше просто Мишо Шамара?! Убава работа ама българска... а все си мисля, че Нескафе вече се цели в малко по друг тип тийнеджъри... как можаха да го сътворят това недоразаумение бе?! Може ли една идея и от мен за невероятно добра комбинация в стил 3 в 1 - 50 cent, Устата и Софи Маринова.

Александър Крумов каза...

Недоразумение за теб и мен, но май не и за таргета :)

peshi каза...

На мен песента не ми харесва.
Снууп предполагам го е направил заради някое от протежетата си, плюс някакви пари(макар че се съмнявам последните да не му стигат :) ). Защото бях чел с Мишо Шамара интервю някъде. И там той споменаваше, че се е свързал с незнам си кой си от на DMX и Snoop хората(които хич не са малко на брой), и че се опитва да прави някакви "проекти" в Америката :)
За реклама не ста'а брато :) За песен - ммм не става :D
Той таргета така или иначе не му е задача да мисли много, много на тази възраст, така че не се учудвам, че им харесва.

И последно, не че съм фен на Шамара, но старите му песни(Фенки и т.н.) ми допадаха много повече, че даже съм ги слушал като хлапе понякога :)

Александър Крумов каза...

Признаваш си, че навремето си харесвал Шамара, а отричаш рекламния ефект на клипа върху облъчваните.

nname.org каза...

Не-с-кафе я рекламитар с банери в нетинфо и официален сайт, връзката е към вибокс

като мине кампанията ще спрат да я гледат децата

Александър Крумов каза...

Трябва масирано облъчване, че някой да го изслуша, камо ли хареса това парче. А като се приключи с промото предполагам, че забвението ще настъпи бързо :)