сряда, 9 септември 2009 г.

Все още не съм замесен в играта

Казвам ви, под натиск съм, ама няма да се дам. Бипърите ме притискат по изключително забавен начин. Ама няма да е стане тяхното, поне засега. Ето какво получих от тях:












Уважаеми господине,

Принудени сме да ви препратим това писмо под натиска на БИПЪРИТЕ. Ние нямаме нищо общо! Не ние сме ги избирали за Международен ван на годината! Бипърите само използват мрежата ни, за да се пласират в страната. Ако искате да разберете какви са и на какво са способни, вижте! А тези тук са специализирани в трафика на хора.

За да се свържете с тях, трябва да намерите някой от дилърите (ето адресите). Съветвам ви, обадете се сега, защото скоро мизата ще се вдигне! Бипърите по цял ден тренират в склада и са станали супер-издръжливи и по-яки от ван Дам. Всички вдигат над 600 килограма и събират почти 3 кубика. А могат да карат и с 4,5 литра смесено! Но не са някакви ван-дали, сериозни момчета са. Замесени са в трафика, но с лихварсто не се занимават – лихвата им е 6,9%, фиксирана. Сега вземат и по-малко пари, защото са решили да завладяват територия.
Това е предложение, което не можете да откажете.

Подпис: ваши приятели от СФА

ПП. Ако искате да ги пробвате, излезте навън да се разберете

Копирал съм го дословно, за да има доказателства, ако ми се случи нещо.
***

И сега добрите новини:

- Тъй като съм абонат на бюлетина на СФА, нямам право да окачествя съобщението, като спам
- СФА продължават оригиналната и забавната комуникация на бипър, за която писах миналата година.
- С подобна форма на директен маркетинг генерират доволно количество усмивки и както е видно от този пост buzz ефект.
- Посланието на Бипърите доказва, че с много акъл и малко текст може една ценова промоция може да придобие много нестандартен и запомнящ се облик.
- Остава въпросът как реагира на подобно съобщение реалният таргет на минивана, към който не смятам, че принадлежа. Макар, че реално не мога да го дефинирам, ми се струва, че трудно биха възприели негативно съобщението, освен ако не са над 60 :)

9 коментара:

smiling каза...

много добро! поздравления за БИПЪРИТЕ и маркетинг поддръжниците им!

Александър Крумов каза...

И аз това казвам - много са го нацелили :)

Мъро каза...

Спорен е въпросът. Таргетът на "Бипърите" са фирми, а с фирмите да комуникираш по този несериозен начин е... несериозно.

Пеши каза...

на мен не ми харесва. Не знам, дали, защото не съм таргет. Но самото послание е смотано. Предпочитам някакви лъскави простотии да ме целят по сетивата. Не знам, може аз да не съм в ред :)

Александър Крумов каза...

Бе ти, че не си в ред е ясно :)

Мъро, обаче, задава съвсем резонен въпрос, с който и аз завърших поста. Според мен може и така да се комуникира особено с малки фирми. Ако не друго поне ще го прочетат, защото привлича вниманието, което не може да се каже за останалите подобни съобщения, които те губят още на "Уважаеми..."

YORK каза...

Хахаха... страхотен спам. Винаги съм ценил чувството за хумор. Така винаги се постига повече отколкото
"Ние сме банка. Много сме сериозни. Имаме награди. Имаме кредити. Имаме костюми с избродирано лого. Имаме касиерки с очила. Ела при нас! (приложени лъскави снимки)".
Така де :)

Васи каза...

Мен също ме радва кампанийката. Методът на комуникация е приятен и ангажира. Не смятам, че B2B комуникацията трябва по default да е "Уважаеми... Очакваме възможността за ползотворно сътрудничество" На фона на всички останали послания е запомнящо се и прави впечатление.

Пеши каза...

Да, но както Сашо отбеляза, аз ако съм сериозна фирма, някак си няма да изпадна във възторг от цялата работа. По-интригуващо е едно 30-60 секундно (флаш) филмче с 5 реда текст и линк към технически характеристики, и цени. Отколкото 20 реда смотан текст, който разчита на мафиотски ежедневни и познати филмови изрази, които са посредствени, в крайна сметка не продават Pepsi за 1 лев, а кола за 20-30 хил. лв.

Александър Крумов каза...

Абе има го и това, че голямата корпорация няма да разчита на мейл, за да разбере че ванът е на намаление. Тъй че това съобщение трябва да си се разпраща на дребни риби, където е по-вероятно да клъвнат едничка бройка. Според мен съобщението е супер. Ще си намери хората само :)