петък, 20 ноември 2009 г.

Идват, идват... с добра реклама!

Чудна рекламка спретнаха Plus за официалното си отваряне в България



Проста, умилителна и чудесно таргетирана. Супер комбинация!

Но нека минем по-подробно над трите основни елемента, които правят, по моето скромно мнение, рекламата на Plus наистина добра.

Вземайки предвид ясния фокус на марката си, хард дискаунтърът Plus е пренесъл умело своята ценова ориентация в клипа с ясна линейна история и главни герои ниските цени - предполагаемият коз на веригата. Това компактизира комуникационната стойност на клипа и създава ясен образ на Plus. Вкарването на човешки образ в цените ги прави по-лесни за възприемане и запомняне. Похватът е учудващо нестандартен за верига супермаркети (спомнете си палавата, но главно противна швабка, в рекламите на Billa). На всичко отгоре цените го играят, като малки жизнерадостни, но грижовни дечица с тънки модулирани гласчета. Хем са като деца, хем като играчки. Чудно просто - директно попадение в сърцата на майките и децата едновременно. Браво, Plus! Жалко, че не сте успяли да избегнете приликата на стотинките на цените с огромни тумори :)

1 коментар:

Katz каза...

Пф, да бяха всички "швабки" като тая на Billa -- берекет :-D