
Прилагам и коментара на Нико Митев:
"Уважаеми г-н Крумов. Обръщам се към вас в ролята си на представител на http://www.pobedime.com. Благодаря за публикацията и обърнатото внимание. Запознах се и с други ваши текстове, с повечето от които съм напълно съгласен.
В случая с рекламата на нашия аукцион, обаче, не споделям мнението ви. При нас реално се случва дадени потребители да се сдобият с продукти с 95% отстъпка, намаление или нещо подобно. Нормално е да акцентираме върху това в рекламите ни. Никак не ми се вярва гражданите, консумиращи Пещерска да си я купуват, защото очакват 700 мл. “Мека топлина”. Или тези, които си общуват с Vivacom - защото те са “всичко което ги свързва”. Рекламните послания са разнообразни и рядко толкова конкретни, колкото би ни се искало. В този смисъл “открий детето в себе си” на Sure Check (тестове за бременност) са уникално и рядко повторимо попадение.
Намалението от 95% в някои търгове е факт. Действително, не във всички, но всеки попаднал под “обстрела” на рекламата има шанс да си закупи нещо с такава отстъпка. Иначе приемам poDVedime с огромно чувство за хумор и ви благодаря още веднъж за будната рекламна съвест!"
***
снимка: Ruth Livingstone
7 коментара:
Санди, човека е прав. Щом става дума за търг с наддаване, винаги теоретично и реално(защото съм бил свидетел на такива случаи) можеш да докопаш нещо за доста малко парички. Е естествено, малко вероятно е да бъде 95% от реалната цена.
Същото нещо съм го виждал в немският Ebay, само че при тях вместо проценти използваха директно парични единици. Като например "Apple iPod Touch ab 49 Euro". Което на нормален български се превежда - Apple iPod Touch от 49 Евро. Понякога даже си го спестяват "от" и хората си кликат. И като си отворят линка, виждат, че остават 2 дни до края на аукциона, примерно.
Според мен на пазара всичко е позволено, а дали това е Женският Пазар в София, този до гарата в Плевен или виртуален такъв(каквито има в повече от изобилие в наши дни) няма никакво значение. Търговците използват трикове, собствениците на "пазарите" ползват трикове, дори самите купувачи са лисици, последните само ако са опитни.
Ама и ти си мушмула! На първоначалния пост що не написа, че не си съгласен с мен?
Явно съм забравил, съжалявам.
Аз пък винаги си купувам Пещерска , точно заради тази "мека топлина"
Рекламата продължава във формат 85% намаление, което пак е подвеждане. Освен това наддаването става чрез изпомпване на кредити, всеки на стойност един лев за наддаване от една стотинка. Представи си цена от 30 лева натрупана чрез кредити наддаващи с една стотинка, като всеки кредит струва около лев. Преди години съм участвал в търг на eBay и там пари за участие в не ми искаха. И Пеши, ти сам се оплете с примера за eBay "Apple iPod Touch от 49 Евро." "OT", Пешо, "от", а не "за", което е равно на намаление от х%. Сори, ама не само рекламата е подвеждаща, ами целия сайт изглежда леко по български прецаквателен за тези които се регистрират!
Знам за тази грешка, нарочно го оставих така обаче, защото от е >=, ама няма значение, това са дреболии. Еми какво да ти кажа. След този пълен анализ е очевидно, че не е никак изгодно да се пазарува от въпросното място, а и че се набутваш за тяхна сметка. Представям си колко хора на възрастта на родителите ни, а доста голям % и много по-млади са се набили между шамарите така да се каже.
Харесва ми колко си съвестен към работата си, защото това показва професионализъм, поне така си мисля, пък и съм чувал за себе си подобни думички(макар че моето мнение за мен е напълно противоположно).
Е очевидно имаш една бира от мен като се върна :)
Гледай сега, Пеши, анализът не е пълен, защото не включва теоритичната вероятност от истинска далавера. Последната изглежда доста малка, особено ако един потребител е привлечен от реклама за цени под 10лева. Просто има скрита цена. Между другото pobedime.com вече смениха рекламата си във facebook и още в заглавието й седи думата търг. Поздравления, че са се решили. Тайничко ще си мисля, че и аз имам пръст в промяната :)
Публикуване на коментар