петък, 13 юни 2008 г.
1,2,3,4 с новата бутилка на Загорка Голд
"Загорка голд":
1. има нова бутилка и стар сайт.
2. има 4% алкохол, а не както досега 5%.
3. се опитва да прилича на зелената си майка.
4. вече е "освежаващо лека", а не с "освежаващ, мек и негорчив вкус".
Хайде пак:
1. Новата бутилка на "Загорка голд" беше пусната минимум месец преди официалното новостта да бъде обявена в медиите. Къде е новината? Освен това интернет страницата на бирата не се е променила от миналото лято, когато беше лансиран Голда. По първа точка - несериозно отношение и странна комуникация.
2. Доскоро защитавах яростно алкохолното съдържание на "Загорка голд". Сега вече нещата отиват към затвърждаване на един дамски имидж на марката. 1% понижение си е серизен спад в алкохолното съдъжание.
3. Новата бутилка неизменно (почти) следи формата на "Загорка специално". Изглежда Голд е обречен да бъде поддържащ бранд, а не нова звезда. Освен това Голд даже не присъства в списъка с марки в официалния сайт на Загорка АД. Изглежда за старозагорската пивоварна Голд не е нищо повече от разширение на "Загорка специално".
4. В унисон с понижения алкохолен градус слоганът на "Загорка голд" е вече много по-ясно фокусиран върху качеството "лека". На препозициониране ли ставаме свидетели или по-скоро на изясняване на досегашното позициониране?
Етикети:
бира,
Загорка,
Загорка Gold,
позициониране,
препозициониране
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
3 коментара:
***** ***** **, като са тръгнали на иновация ще иновират и най-тъпите идеи, които могат да им дойдат. и то да кажеш, че 10 нови продукта пуснаха (или поне 1!), а то само редизайн енд шайт...
бай бай
Е пак още не е почнала истерията с "по-малко калории"...
А за 4% не се притеснявай, все пак НВ чешкият пилзнер е от 4,2 - 4,4%.
Бе не съм се притеснил, но го намирам за малко нагло повечето намаления в алк. съдържание да се покриват.
Публикуване на коментар